Damp data...

Hej, nu dampar alla datorer! Min har ju typ virus och pappas kan man inte komentera med men Diana jag lägger ut bilder här på bloggen som jag vill ha på min header! Okej? Bra!

Idag i skolan hade vi typ Bgs först, sen så satt jag, Linn, Diana och Tessitess i ett bås och löste Rubriks kub! I'm the f*cking best!<33

 En halv sexig bild på mej, snodd från Diana!

Sen hade vi matte! Jag höll BOKSTAVLIGEN på att somna! Läraren hade typ en genomgång och jag typ halvsov och då sa hon ''Ellen!'' och jag flög! :P

Sen hade vi gympa. Skulle köra någon jävla Thai chi. Man blev typ inte varm ens höll på att frysa ihjäl därinne! :S Aja, fett boring var det iallafall!

Sen åkte vi typ hem till Mira och gjorde det vi brukar göra! Går ut med Hugo... :P

Aja, nu måste jag leta efter mina nycklar och min kamera! See yah!

Ellen

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback