Doooh!

Jag har skaffat cp data! Kul vah?? Najj, skoja bara men den har typ virus :P

Idag i skolan jobbade jag bara med SO typ, sen på lunchrasten gick vi och spelade fotboll. Dert var typ jag, Bea, Jessica, Simon, Hugo, Erik, Johannes och sen någon som jag inte vet vad han heter :P Sen körde vi tjejerna mot resten, Haha, vi förlorade med 3-2 tror jag. :S xD

Innan semenariet satt typ jag, Bea, Jessica, Linn, Mira och Lucas vid ett bor och jobbade!!!! Fatta! Vi jobbade! XD

 Shetas vad stor bilden blev!! Aja, jag och Hny!<33

 Jessica!<33

 Jag och Jessii!<33

 Äälsk! <33 Men ignorera min cp mun :P

Där fick ni lite pics också!! Men nu ska jag glo lite på hsm!

Imorrn fyller Linn gmn år!<33

Herrå!

Love, Ellen♥


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback