Godmorgon!

Godmorgon alla söta!

Idag fyller Axel 7 år. Det var inte länge sen jag och Vilma sprang omkring på mammas jobb och skrek ''Vi har fått en lillebror! Vi har fått en lillebror!''! Nu sitter vi här och tittar på AirBuddies. En film Axel fick av Vilma nu på morgonen. Vad fick han mer, jo, han fick en ''låda'' med pennor och kritor och grejer av mig, skor och tröjor, en liten fotboll, en typ låtsatsdolk, en boll som studsar på vattnet, ett Europaspel och en Atlas av Karin, Malvina och Agaton.

Nu ska vi typ slappa och städa inför kalaset som är i eftermiddag och sen ska jag nog surfa lite också!

Love,
Ellen

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback