Hemma igen!

Hejhej bloggen!

Hos Linn var det nice. Först när vi kom dit snackade vi lite om allt och inget, åt lite godis och sånt kul! Och Linn öppnade sina presenter. Av mig fick hon örhängen och ett halsband. Av de andra fick hon bl.a mascara och en tröja. Sen åt vi. Linns mamma hade grillat, jättegott men gud vad jag blev mätt!! Jag trodde inte att jag skulle orka göra något alls efter det! Men gott som fan var det!

Efter det tror jag att vi gick ut och hoppade studsmatta! Vi gjorde typ något konstigt. Man skulle hoppa på rumpan på tre! Men aja, det var roligt!

Sen gick vi in och fikade med hemmagjord kladdkaka och bullar! Mumma! Efter det körde vi singstar. Jag Mira ääägde!<3

Sen gick Bea hny<3! Då gick vi in och fortsatte köra lite singstar och sen hoppade vi lite mera studsmatta!

Nu sitter jag och chattar med Pelle och Mira! Och väntar på att Bea ska lägga in bilder från ''förfesten'' på sin blogg så att jag kan baxa dom sen!<33

Puss, nu måste jag skriva på andra bloggen!<33

E♥

Kommentarer
sagt av: Mira

MER BILDER!! PUSS Mira

2009-04-24 @ 22:40:06
URL: http://chokladdryck.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback