Hemma!

Usch, hatar prov. Kan man inte bara berätta för en lärare om det man kan istället. Det vore ju mycket smartare...

Aja, annars har det gått bra, vi spelade fotboll på rasten och jag och Pelle gjorde böghög... :P

Efter skolan gick jag och Fny hem till Mira. Vi typ käka mellis och var ute med Hugo. Sen gick vi till teatern. Vi tänkte fråga Anrika om Fanny fick vara med men, nehepp... Det är vad jag kallar diss!!!

Aja, jag har typ inte så mycket mer att säga. Utom att när jag kom hem bad jag sýster hämta min mobil. När hon kom upp drog hon av batteriluckan lite och sa: Åh! Jag vill också ha en sån här flopp!...

Haha, aja, jag skriver nog mer ikväll!

Kissez,


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback