IN MY HEART! <33 NOW AND 4-EVER

Hejhej!

Idag var jag i skolan, hehe, skumt huh?? Inget speciellt hände utom att vi var typ inne i BoF salen helt ensamma och då skrev jag lappar! En såg ut såhär:

Jessica Rydberg                                 
Elin Jogholt
Mira Spännargård                                                        IN MY HERT!<33
Beatrice Nordmark
Linn Tedenmark

Hny! <33
Söötnoosen!<33
B-vän! <33
Älskling! <33
Gmn! <33

Ni betyder meest!

Jag orkar inte skriva mer nu men jag tänkte ge mig lite fakta om mig själv:

Namn: Ellen Blanck
Ålder: 12 hehe, Plutt!
Bor: Hemma
Intressen: Gymnastik, Teater, kompisar, shopping!

Asså, det kommer mer någon annan gång men nu måste jag dricka mer O'boy!
/Ellen <3

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback