Nu header!

Nu här min älsklings Diana fixat headern! Fint eller fint lixom!


ASSÅ ATT SKRIVA ELAKA KOMMENTARER ÄR SÅÅ FEGT! DET BETYDER ATT MAN ÄR AVHUNDSJUK. SPECIELLT OM DOM ÄR ANONYMA FÖR DET BETYDER BARA ATT MAN INTE KAN STÅ FÖR VAD MAN TYCKER OCH MAN BLIR BARA ÄNNU DUMMARE OM MAN TROR ATT BLOGGAREN INTE KOMMER TA BORT KOMMENTAREN. JAG SKULLE BARA SÄGA ATT JAG VERKLIGEN INTE HAR DISSAT BEA, LINN, MIRA, JESSICA OCH ELIN. DOM KOMMER ALLTID ATT VARA MINA BÄSTA VÄNNER OCH JAG KOMMER ALLTID ATT FINNAS DÄR FÖR DOM MEN JAG KANSKE KÄNNER ATT JAG INTE ALLTID VILL VARA MED DOM JAG KANSKE HAR ANDRA KOMPISAR OCKSÅ, MEN DU KANSKE INTE TÄNKTE SÅ LÅNGT?? ELLER? FATTA, JAG VET INTE VEM DU ÄR. MEN DU KAN JU BARA FET HAJA ATT DU ÄR DISSAD!

Så, ursäkte mej!<3 Jag behövde bara avreagera mig lite! Vem fan skrev komentaren? Skulle bara säga att du är ännu fegare om du inte erkänner...

Puss, och jag skulle vilja hälsa till min BFF:s Elin Bea Linn Jessica och Mira att ni betyder och jag älskar er!<333

Ellen♥

Kommentarer
sagt av: Valentina

Fan vad jag håller med dig Ellen,hun<333

Jag har fått typ flera st anonyma komentarer som är elaka, fahn till alla er, skaffa ett intresantare liv än att gå omkring och försöka såra folk!

2009-04-24 @ 14:21:22
URL: http://femenina.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback