Sryz!

Heej, och förlåt så himla mycket för dålig uppdatering! Men jag ska bli bättre jag loooovar!<333

Idag stog vi i disken typ hela dagen! Men vi missade spanska redovisningen och fick chokladbollar!! =) Det var jag, Bea och Jessica!<33 Men alla typ la grejerna på fel ställe bara för att vi stog där, och Blomman kom hela tiden och sa: Tjenare Rydan, till Jessica, fett sajjk. :S

Efter skolan stannade jag till tre för att jag inte pallade gå hem :P Så jag satt i ett bås med Pelle och Leo och Pelle lät som en gris och jag fick dampskratt och då llät han som en ko istället. :P Sen ville dom inte ha mig där längre så jag gick till Bea och Jessica och Lucas istället och vi gjorde typ Rubriks kub för att jag råkade ha den i väskan.

Klockan tre tänkte jag gå men pallade inte då heller så  jag stannade till typ 20 över med Pelle och Fny<33 Vi typ kollade Pelles ''blogg'' och flummade. Sen gick Fanny så då var det bara jag och Pelle kvar. Sen satt Pelle och höll i mitt finger, jag bah, Pelle, du håller i mitt finger. Han bah, jag har gjort det rätt länge nu! Sen gick vi hem med Leo och Jeremy. Sen när jag skulle gå så höll Pelle fast min arm så jag fick gå med honom typ 100 meter till! Skummis...

Assåm jag orkar verkligen inte skriva mer, om ni vill veta vad som hände på träningen får ni läsa på andra bloggen för där har jag skrivit!

Btw så har Diana hjälpt mig med designen! She's my angel into the darkness!<33 Om hon inte har gjort det kommer hon fixa den snart! När jag har jagt ut bilder jag vill ha på den. En fråga till Diana: Hur många bilder ska det vara? Två eller tre??


Yours,


Ellen<33


Kommentarer
sagt av: diana

3 st

en stor typ och 2 små

jaag vet jag räddar alla <33

2009-04-21 @ 17:37:05
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback