My perfect life...

Hejhej bloggen!

Idag hade jag först bild och form i skolan men när jag skulle gå så hittade jag Pelle och då grorde vi lite tillsammans. Ni vet säkert att man ska gröpa ut en träbit men någon j*vla urgröpare och det är tre stycken nu som har huggit sig. Carro högg sig i magen, Frida högg sig i handen och jag högg Pelle i tummen! Jävla klant, Ellen! =( Han sa bara Aj. Jag frågade vad som hände och han bah du skar mig... Nu har jag fett dåligt samvete... :((

Sen hade vi engelska, hade typ alla fel på dom frågorna jag skulle svara på, men inte intressant. Efter det gick vi och åt. Sen hade vi tänkt att spela fotboll och jag fick Pelle älsk<3 att följa med. Vi typ ägde alla och när jag skulle nicka fick jag den rakt i fejset!! Haha, I said it! Jag är klumpig! Iallafall hade jag, Emelie, Johanna och Tim SO-grupp sen. Leo skulle ha vart med men vi hittade honom inte, eller vi orkade inte leta. Haha, vi dissar typ alltid honom! :P Men han bryr sig inte!

Efter det gixk jag in på Ma WS och snackade med Leo, Harley och Jeremy. När Leo inte såg knöt jag knutar på hans jackas ärmar. Han blev fett lack sen! :P

Innan BGS:en var jag typ med Emma, Mercedes, Maja, Peter, Leo, Harley, Simon och några till. Efter ett tag kom Martin och Simon satte sig brevid honom och det första han sa var: Puss puss! Haha, min humor!

Efter skolan stannade jag typ tio minuter och snackade med Tess, Ebba och Pelle. Sen gick Ebba och sen gick Tess och sist gick resten. (Pallar inte skriva namnen) Vi typ pratade lite och så och sen tog han bussen och jag gick och köpte cola och klubbor!

Hihi, nu är jag hemma och snart kommer resten och då ska vi få påskägg av mormor! :P Hon är lite efter! Men hon har vart i Spaninen!<3 Wanna go threre! Me gust muchomucho!

Tänkte köra lite dagens!

DAGENS VILL HA: Vår, värme, skor!
DAGENS OUTFIT: Glömt :S
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Right here, Miley Cyrus
DAGENS PLANER: Påskägg! Me gusta!
DAGENS SAKNAD: Mobil med kamera / kamera
DAGENS PERSON: Pelle, Danne, Martin, Simon och coola gänget. Haha, :P
DAGENS DUMMASTE: Jag när jag höpp Pelle i fingret :S
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag när jag skulle nicka XD
DAGENS KÖP: Cola och klubbor
DAGENS GODIS: Klubbor ofc!
DAGENS HUMÖR:  Glad och ont i magen :P
DAGENS CITAT: Ska vi gå hem till mig och käka pringles(stavning?
DAGENS ROLIGASTE: Typ allt! xD

En rolig dag är inte över än! Nu kommer det lite vids!

  Haha, mina favoriter!
 Gillar 2.28 typ! :P

Kommentarer
sagt av: diana

tjabba, har lagt till din header + en bild i din meny =) hoppas det inte gjorde nått=P



haha roliga videos kmr att skratta åt de under hela kvällen xD <33

pözz diana

2009-04-23 @ 19:08:59
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback