Uttråkad...

Hej alla fina!<33

Just nu är jag grymt uttråkad! Jag funderar på att börja skriva på min svenska berättelse på steg 10. Någon som har en idé om vad man kan skriva i en ca. 6 sidors lång novell? Komentera!

I skolan redovisade jag steg 9 i svenska och provade skolkläder! Inget annat spelciellt hände. Utom att jag, Emelie Tim och Leo skulle gå ut och plocka gräs... :P

Sen på tunnelbanan träffade jag Diana dear. Hon skulle till optikern och prova linser. Hennes mamma gick på i Västertorp och sen kom Klara och satte sig vid oss. Hon sa att i Britney Spears låt ''If you seek Amy'' Sjunger Britney ''F U C K me'' när Dianas mamma var där. När Klara sen gick av banka hon på fönstret och Dianas mamma tycktr säkert hon var lite konstig. Men jag älskar henne! Klara hun!<33

Här hemma har vi fikat ute på gården och jag och Vilma har spelat Mario Kart och tennis. Såklart vann jag på tennis och hon på Mario Kart!

Aja, nu ska jag nog surfa lite och sen skriva svenska! Give me some ideas beatifules!


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback