Dagens...

DAGENS VILL HA: Pengar! ;o
DAGENS KLÄDSEL: Shorts, thights,
DAGENS FRISYR: Utsläppt plattat :P
DAGENS LÅT: The Larssons Vi svävar fram
DAGENS PLANER: Sova
DAGENS SAKNAD:Jessica :'(
DAGENS SJUKASTE: Killarna på tunnelbanan :S
DAGENS DUMMASTE: Killen som sa att vi var fula x) hahah, dum som tror att vi tar åt oss :P
DAGENS MISSLYCKANDE: Hahah, när jag och Bea sitter i BoF:en och sjunger Paparazzi och så kommer en kille i åttan och bah "Tja, vad gör ni??" *asgarv*
DAGENS DROG: Bluetooth :P
DAGENS KÖP: Plopp :P
DAGENS GODIS: Plopp :P
DAGENS HUMÖR: Lycklig (aa)
DAGENS CITAT: "Vaddå Ellen, har du sån där foundation eller vad??" Pelle Sabel
DAGENS ROLIGASTE: Hela tiden när jag var med Bea, Linn och Mira

G'natt bluggen ^^
<3

Kommentarer
sagt av: Bea

hahah, killen gick i 9:an!! :S <333

2009-09-01 @ 20:18:34
URL: http://beatricenordmark.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback