hahah, älska ks! :P <3<3

hahah, ks är bäst! vi är lediga idah och imorrn! :) <3
idah så ska jah kanske träffa mira! hos min pappa dårå :)
men först måste jah städa mitt skrivbord. tog bilder med mobilen men jah kom på att jah inte har sladden med mejj :P <3
hahah, men nu håller jah på att platta håret! (a)
och så lyssnar jah på musik! :)
britney spears, :P
lady gaga  :D och
Kelly clarkson <3
typ tio ska jah ringa mira så jah har en timme på mej att bli klar och städa mitt skrivbord :P <3

nu måste jah fortsätta!

peace, <3




btw så har jah precis fått reda på när jah ska träna den här terminen. det är på tisdagaar och torsdagar! heheh, det är ni intresserade av vah? :P
hahah:P
nu har jah plattat klart mitt hår. nu ska jah spela gh och sen får vi se om jah pallar städa. förresten så är mina nycklar till pappa borta :(
så jah kommer typ inte kunna komma in :P
typiskt mejj!

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback