Pappuuh!<3

Hahah, nu har jah vart ute lite med pappa! Vi var och fikade på Espresso house i Skrpan och sen var vi inne på Akademibokhandeln och köpte lite block och så till skolan!^^^ Heheh, lite pensionärsvarning kanske men whatever! :P

Hahah, idah hade jah utvecklingssamtal^^ Det gick bra! Jonas är fett najs!:) :P Sen åkte jah tuben till Mälarhöjden! :O Hahah, skulle hämta axel på skolan. Hahah, det känns fortfarande skumt att inte säga dagis :P Menmen! Efter ett tag hittade jah Axel och tuben kom! Hahah, På tuben såg jah nåra från min förra klass och dom flirtade med Axel men han blev bara rädd! :P x) Sorry, boys, he didn't get it u know... :P <3

Nu sitter jah i Vilmas rum med datan och snart ska jah nog gå ner och kolla lite på tv. :) Anton har en kompis hos oss som tydligen ska slagga här :O :S Hahah, menmen! Och? Like I would care... xP

Heheh, har precis kollat lite på www.cdon.com efter Sims! ;O Hahah, :P<3 Asså pappa kanske ska köpa Arbetsliv och Fritid till oss! ^^ Love u daddy, ^^<3<3

Aja, nu ska jah dra, btw så kommer jah kanske få en ny dator som är lite bättre än den här!:O Fast bara kanske...

Nää, nu måste jah gå och vara lite social mot min familj!

Puuss, <3<3


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback