Shutter ;P

Tjaaa bloggen! ^^

Idag i skolan hände typ inge, va asflummig med Mira, Bea och Linn (som vanligt ;D) Hade någon himla föreläsning om "Stadsskick" :S Jag förstod faktiskt! :P

På vägen hem så satt jag med Mira och Mercan. Typ Hägerstensåsen kom kille till oss och bah "Är ni brudarna på tåget??" Vi bah "Öhh... ?" Han bah "Aa, asså dom snyggaste, yngsta och sexigaste på hela tåget." Vi bah "Öhh, nää... ?" Han bah "Okej då ska jag inte störa" Och så gick han! Hahah! Sen såg vi Jennifer! :) När Mira och Mercan hade gått av i Liljehomen garvade jag lite för Mercan gjorde en kul grej. Och en annan kille bah "Fan vilket skratt" till mig, jag bah sköt ditt liv lixom. Hahah, sen bytter jag och Jennifer vagn... :P

Aja, nu är jag hemma och lyssnar på musik! :) <3 Hahah, nyss var det Pokémon :P Aja, måste plugga lite också!

Strax kommer det lite bilder! ;o

Puss♥


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback