tha bajs väder of stockholm... :(<3

asså, hoppas verkligen att det blir bättre väder idah! för då kan jah sitta ute och blogga! :)<3

idah är det första augusti! <3:) skolan börjar snart! :( bajs det ska bli. men guuuud vad jah saknar alla polare!<3:):D aa, här sitter jah och spelar sims, ^^ ska snart kolla lote på fuska.nu efter lite fusk! :) (a) <3 okej, nu tänkte jah dra slutet av mitt sommarlov för er för att jah är lite uttråkad!

på måndag till tisdag ska jah till linns paped bea och elin tror jah! :p :)<3
på onsdag ska jah på spa med mamma! vi ska typ på ansikts och kroppbehandling! :)<3
på torsdag eftermiddag går planet till spanien!  där ska jah vara i typ 12 dar! det betyder att jah missar första skoldagen! :) jejj my mother! <333´

haha! :) kul vah?? <3 *ego* <3


Kommentarer
sagt av: Kelly

svar: haha, fett najjs! :)

Jag ska till tormolinos (fel stavning :P) vart ska du?



saknar diig med!<3

2009-08-01 @ 13:53:52
URL: http://kellyyh.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback