usch...

jag hatar söndagar. det är nog den västa dagen på hela veckan. asså, såklart är det skönt med helg men att veta "imorrn är det skola" usch jag ryser. seriöst , jag ryser! fett läskigt :S :P

idag ska jag försöka hitta lite nyheter till kursen i skolan. det går väl sådär. har glömt vilka grejer vi skulle hitta. :P

just nu lyssnar jag på musik och kollar bloggar! försöker lyssna igenom all min musik på iTunes. det går sådär. har hållt på med det i några månader :P :S <3 när jag är klar med det, ska jag se till att alla tokio hotel låtar hamnar på mest spelade :p :o <3 

igår såg vi andra sagan om ringen filmen! den är asbra! jag älskar frodo! jag tycker han är bäst! men alla andra tycker han är dum för att han blir beroende av ringen men vad fan är alla andra då?? (jaa, jag försvarar honom men är såååå söööt! älskar honom, <3<3) sam är faktiskt också bra! men inte lika söt. hahah, fast legolas är allra snyggast, sen frodo, sen aragon! ;o <3

jag vill färga håret blont! asså inte platina liksom men väldigt blont! :D ska prata med mamma. men hon kommer säga att jag får vänta tills jag blir femton. bajs. aja!

måste också uppgradera min garderob. har typ två par jeans jag använder och ett par av dom är jeans leggings. fatta liksom. menmen!  på tisdag kommer månadspengen! :) då ska jag shuuppa! :) <3 älskar att shoppa! ska försöka köpa det jag behöver... :)

okej, jag tänkte starta om bloggen! asså men samma adress och design, men liksom jag kan inte förklara! jag ska lägga in mer bilder och videos och försöka skriva minst tre inlägg om dagen och så! fattar ni?? lite mer satsning liksom (aa) tänkte också starta en månadensblogg! haha, typ alla har det så då kan ju jag också ha det!

aja, nu måste jag ringa mamma! ska tydligen på ett laserdome party på torsdag! missar träningen! menmen! jag kommer få träffa rebecca igen! :) <3 det var aslänge sen!

hmm, nu ska vi se om jag kan hitta några bilder från lillsved... ;o

okej dom ligger på mammas dator men iaf! visar dom kanska nån dag!

nu måste jag ringa mamma!

puss♥


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback