hoho! :P:P<3

tjuuh!

idag var min första dag i skolan ^^ ;P det var väl helt okej. :P

efter skolan gick jag lite på stan med kelly och hilda  det var mysmys!:) <3

sen åkte jag till mamma och hämtade lite grejer jag hade glömt ,:P :S aja, sen åkte jag hem och typ direkt åkte vi till en audition för nästa års julkalender :O:S hahah, det gick väl okej men malvina banga :(

och nu har jag fixat hänglås! :P skulle bara säga det

aja, har precis fått veta vilka tider jag ska vara tränare nu också! måndagar 17-20! det betyder 75 kronor i veckan! ;O kommer bli rik på detta :O :P ;) <3 och nu har jag precis målat naglarna. måste torka skriver långsamt. :P

puss! <3

btw så dampar internet bokstavligen. det funkar typ ibland i mitt rum! :)

Kommentarer
sagt av: Anonym

vadåh tränare?

2009-08-26 @ 14:45:04

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback