Visste du att...

... jag är livrädd för insekter (speciellt spindlar)!


... när jag är ensam brukar jag sätta på musik på högsta volym och dansa omkring i mitt rum! Ofc till Tokio Hotel!<3<3


... jag älskar att provocera mina föräldrar! Den är en udda hobby jag har!


... jag avgudar Hannah Montana, jag vill verkligen bli som henne och kan typ alla hennes låtar^^ Ja, en riktig Hannah Montana nörd.


... jag älskar att shoppa! Speciellt kläder jag aldrig använder... :o


... jag är världsmästare på att tappa bort skar :o Ge mej aldrig någonting för jag kommer med största sannolikhet tappa bort det


... jag har typ ingen som helst kontakt med dom i min förra skola. Utöver att jag "lånar" min grannes (som nu råkar vara min före detta klasskompis) studsmatta typ 24/7 :s


... jag har nog världens lockigaste hår. Fast jah lägger aldrig ut bilder när jag har lockigt hår utom om det är uppsatt ^^ :P


... min mormor och morfar han landställe i Spanien :)


... jag har 105 kontakter på MSN (totalt onödig info men whatever!:))


... jag har ett eget rum till mina kläder! Jag missbrukar skor! Köper minst 7 par varje år och sliter ut typ alla! :p


... hahah, jag är världsbäst på att reta upp folk jag inte känner! Typ som att stå i vägen när dom vill gå förbi eller nåt sånt! Hahah, det bästa och roligaste är när dom blir sura på mej! :)


... jag är seriöst en sims nörd :s Jag är hellre hemma och spelar sims är på beachen där det är typ 38... x)


... jag har en tröja med kondomer på! x) Den är assnygg! :)<3<3


... jag är chefredaktör för en tidning! Hahah, men mina "systrar" är också det! Och det har bara getts ut ett nummer av det... :P

Hahah, lite om mej bara (a)

Nu är jag hos pappa! :) Internet funkar numera i mitt rum! Jippie! :)

PoK

//ellen


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback