JULAFTON...

... rocks my but. Ingen fattar??? Bra ")

Har ni haft en bra dag?? Det har min! Först på morgonen öppnade vi morgonpresenterna, kläder!!! ;) Me like! Jag fick en blå tunika/klänning från Cubus och en svart bolero (också Cubus). Sen fick jag, Vilma och Axel även 100 dollar var för när vi ska till New York. En dollar är ungefär 7.50 så vi fick ca. 750 kr var att handla för i NY! :D Love it! ;)

Klockan ett kom Karins syster, hennes man, deras två barn och Karins och Lenas mamma. Då åt vi och sen var det Kalle Anka! Vad gör man annars klockan tre på julafton?? Sen öppnade vi julklappar! Haha, favoritdelen!!! x)) Först kom tomten med Tokio Hotel skivan! :D))))))) I looove it!! Tack tomten/pappa!!! Sen fick jag mest skivor! Med det är fett bra eftersom att det var typ det jag önskade mig! Jag fick Secondhand Serenade; A twisty in my story, Rihanna; Rated R, Beyoncé; I am... Sasha Fierce och Miley Cyrus; The time of our lives. Sen fick jag Tillsammans; trejde boken, lackleggings, en plånbok, ett nagellack och ögonskugga i massor. Har säker glömt något but anyways :P Är fett nöjd med allt!! Just nu går Secondhand Serenade på hösta typ 24!!

Nu ska jag gå ner och vara social!! :P

Puss


Kommentarer
sagt av: D I A N A

god jul :P

2009-12-25 @ 14:10:36
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback