Julppvisning!

Tjhaaaa! ;)

NU siiter jag  och spelar piano! Diana visade mig en hemsida igår där typ ALLA låtar finns men ackord ;) Wellwell! Gick upp typ nio för att träffa Johanna och Kämpetorp flick utanför Enskedehallen 10.15. sen hade dom uppvisning typ kvart i tolv och dom var skitabra dom små skitungarna! :D Dom körde fristående, i mitten gjorde dom lite fel men det märktes inte för dom bara fortastte som om inget hade hänt :D Jag är fett stolt! :A Sen åkte jag och Johanna bejjb hem till mig och åt och sen träffade vi UT utanför Enskede igen klocken 13.00. Sen hade vi uppvisning typ kvart i tre, vi körde fyra trampettvarv; ljushopp med tät ström, grenpik, grupperad volt och stegringsvarv (grupperad volt, pikvolt, sträcktvolt) och sen åkte jag hem! :)

Jaja, vad har ni gjort idag??

Nu ska jag gå och köpa godis med min bruur ;)
<3

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback