Godmorgon!

Okej, från och med idag ska jah skriva minst ett blogg inlägg om dagen och om jah glömmer måste jah skriva två dagen efter! Haha, ^^

Idag ska vi här åka till IKEA och kolla på skriv bord till mejj för man kan fortfarande spela fotboll i mitt rum xP Ja och när vi kommer hem ska vi nog bara slappa!

Tänkte berätta lite snabbt om vad som hände hos Mira men min broder står och tjatar breve mejj så det blir nog lite slarvigt...

Måndag: Jah kom dit, fixade med huset och så... badade... inget speciellt typ ^^
Tisdag: Vi spelade tennis två timmar. Efter det badade vi och sen tittade vi på Morden i Midsomer=)
Onsdag: Vi spelade tennis tre timmar och sen badade vi! =)
Torsdag: Vi gjorde iordning huset och nånting mer men jah kommer inte ihåg=)

Måste gå,

Love peace and understanding!<3

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback