GymnastFantast *älskar Linda Flodin*(L)

tjuuu bloggen ^^ (a)

idah har jah hoppat studsmatta och nördat sims! hehe som varnligt! (a) <3

jaa, har inte så mkt mer att skriva!

haha, rubriken är udda men jah har brist på rubriker! eller jah har en till imorgon också vill ni höra?

''en dag i nördens liv, en dokumentär i tre delar''

åh! nu kom jah på en till i övermorgon också!

''töntens återkomst''

haha! vilken fantasi man har! :)

på söndag fyller sötaste fanny år! hihi!<33

och på torsdag ska jah till tom tits och efter det till storholmen! det är min ''bonuspappas'' landställe! och i början på veckan efter det ska jah till skara sommarland! sen kanske vi ska till linns pappa senare i veckan. och sen ska vi till spanien i tolv dagar och då jävlar ska jah bli brun! :-D

nu ska jah nörda sims igen! jah vet jah är hopplös...


Kommentarer
sagt av: Diana

nee. din ser inte hemsk ut =P men visst jag kan göra en design till dig =)

skirv lite vad du vill ha för färger o så<3 så gör jag nånting av det ^^ p.s i can your password, kmr faktiskt fotfarande ihåg det hihi <3

karmarh/DIana

2009-07-21 @ 14:06:47
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback