ILY Johan Palm <3

Hejhej bloggen! :)

Idah har jah vart på Grönan! :) Det var supernajs! :P <3 Först åkter jah och sis insane! Vi bah gick igenom hela kön för det var ingen kö alls!:O Vi fick åka direkt! När vi hade åkt klart frågade hon som jobbade om vi ville åka en gång till för att vi hade fått sitta kvar ett varv till om vi hade sagt ja men de gjorde vi inte ! :) Sen åkte vi Extreme och Fritt fall och så... vi åkte alla roliga grejjer helt enkelt. Plus Blå tåget som suger... -.- :P

Nu är jah hemma och har pratat lite med morsan om min födelsedag på onsdag! Det ska bli fett najs! Vi ska fira på landet! Aaaaskuuuuul!! Skulle bara säga att om Linn, Elin elr Bea läser de här så ska ni ta med er badkläder för vi har typ en egen strand! :) <33

Nu måste jah sova! ^^

Love, peace and understanding, <33

Kommentarer
sagt av: Diana

*SV: naaaaaaaw, ellen ljug inte!!! <333*

nee, blåa tåget suger int!! jag tycker den e lääääskigt fkaitkst :s läskigare än spökhuset. (jag e skum)



äälskar digh med !! ´(L)

2009-07-12 @ 13:36:42
URL: http://dindee.blogg.se/
sagt av: Ellen

ja, och det är därför det suger! såp j*vla lättskrämd! :O

2009-07-20 @ 16:48:16
URL: http://musicisme.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback