Sämst uppdatering jah vet sorryyy!!!!

Heeeej!!

Förlåt för världens sämsta uppdatering! Men jah har vart hos Mira i Sörfjärden som ligger mellan Hudiksvall och Sundsvall! Det var asnice men vi hade pissväder hela veckan :( Vi spaleade tennis och badade ändå!:D

I helgen ska jah och min familj gå på Grönan och sen nästa vecka fyller jah tretton! =D Då vill jah ha många söta rattis sms från er polare! :) ;) <33 Hihi! Fyller år på onsdagen och då ska Bea, Linn och Elin komma ut till landet och fira mejj! Hihi, vi ska ha det bäst! Haha, men jah fick inte tag på Jessica, hon svarade inte på sms och Mira är på landet då också men vi tänker på er! <333

Nu ska jah nörda lite sims med syrran. Haha, har värsta jsjuka familjen med en mamma, en pappa, en som gårpå universitet och sen två tvilling par! Och mamman är gravid igen! xP Hihi, på det har dom en katt ^^

Nu ska brodern min ha datan! GTG! Love, peace and understanding! <3333333

Kommentarer
sagt av: Diaana

sv:saknar dighh oxå det vet du <3333333333

2009-07-10 @ 10:02:11
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback