24!

Haha! Nytt besöksrekord! Den 10 kollade 24 personer in min blogg! Hihi! xP

Nu är jah på landet och imorrn kommer Lovisa!<3 Vi ska hoppa på studsmattan (hoppas att hon kan lära mejj en barani/banani om man vill vara wb Annie xP) och bada! Hon och hennes familj ska sova här tills på söndag då vi ska till pappa. Den veckan ska vi åka till Danmark! Vi ska vara där i typ tre eller två dar. Efter det ska jah till Katrineholmpå läger! Det ska bli najs men tråkigt att inte Linda ska med... Men Fanny ska! :D Sen nån gång i sommar ska jah till Skara sommarland och i slutet ska jah till Spanien så jah missar första dan i skolan!! I mellan allt jah ska göra ska jah gå på grönan med Kelly och Hilda. Nån gång med Mira och Fanny. Nån gång med andra Fanny också säker, eller jah hoppas det! Och så ska vi fixa i nya huset såklart! Hehe, hoppas få att få träffa Erlend lite också ^^ ... (a)

Med det vill jag bara säga att jah nog verkligen inte kommer blogga lika mycket som jah brukar i sommar men om jag har tråkigt kommer jah nog baxa pappas eller mammas laptop och blogga! Men kommentera dom inläggen jah skriver så blir jag glad! Efter sommaren kommer jah lägga in många bilder på mejj när jah voltar och badar och allt möjligt!

Puss och kram, kexchoklad! xP <33


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback