B E A L I N N E L I N J E S S I C A M I R A ! ! ! < 3 3 3

Shuue, <3

Idag i skolan hände inget särskilt! Utom att på spanskan redovisade jag och Jessica sp steg 6! MVG! Fatta! MVG! Sen var jag, Mira och Jessica lite flummiga! xP

På eftermiddags BGS:en var Lucas liiite rolig! Haha! :P Sen sa Magnus att vi kanske ska få en annan handledare till hösten! Musikläraren Jonas!!! Yeeees!

Efter skolan gick jag, Bea, Linn, Elin, Jessica och Mira hem till Mira! Där åt vi up all hennes mat och spelade Buzz! Jag och Linn sööööög! :P Men jag ölskar henne ändå! <3333

Nu måste jag plugga inför provet imorgon! Ja, vi har prov nu! Om ljud och akustik! Bajs, så ni måste jag plugga!

//E


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback