Förlåt för dålig uppdatering!

Asså förlåt för typ väääärldens sämsta uppdatering! Men jag har ju flyttat nu och vi har ju inte Internet! Jag kommer nog inte blogga så mycket dom här dagarna för att imorgon ska jag, Mira, Elin, Jessica, Linn och Bea till Grönan! Men jag kanske bloggar lite efter för jag måste ju vara hemma sju... mamma förstör mitt liv för tillfället...

Idag i skolan så var vi och badade! Vi började 20 i 10 och gick till Personne. Sen badade vi och slutade halv ett men vi stannde till halv 2 istället! Sen gick jag hem oh sen dess har mamma lackat på mej!

Nu ska jag gå och titta på "Lilla Jönsson-ligan"!

//E

Kommentarer
sagt av: Jacqueline

SV: Jaaaa ! Jag blór i örnsberg :) då kan vi ha sälskap hela tin , haha :P Vilken gata ??<33

2009-06-08 @ 20:12:56
URL: http://jacquie.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback