Förlåt för världens sämsta uppdatering...

... men internet typ dampar hos pappa och skolans datorer fattar man knappt varför de finns, för de funkar ändå inte! Sen efter skolan var jag hos Bea! Det var najs! Först typ åt vi mellis och nördade Disney Channel! Hihi, vår grej! Sen spelade vi sims och sen åt vi, var ute lite och sen spelade vi Guitar hero! Taha, jag kör på beginner! *PRO* Ajja, nu ör jag hemma och MÅSTE PLUGGA SPANSKA! MEN JAG ÄR FETT HUNGRIG! (JAG VET ATT JAG SKRIVER MED CAPS LOCK MEN DET SKA VARA SÅ!)

JAG KOM MED!!! I UNGDOMSTRUPPEN! YEEEEEES! NU BÖRJAR JAG TRÄNA OFTARE OCH HÅRDARE! DET VAR JU DET JAG VILLE! YEEEEEEES! =D

NU SKA JAH PLUGGA OCH ÄTA! ÄLSK! <3

E


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback