Försök inte att dricka cola när du går, det går inte...

Shuue, bloggen!

Jag tänkte skriva imorse men då dampa internet och sen tännkte jag skriva i skolan men ingen fucking cp-dator funkar ju... eller jo dom funkade sen när Pelle fixade... XUP (U:et är näsan! Min och Pelles humor... <3)

Sen hade vi SS, självstudier. Da satt jag, Mira, Bea, Jessica, Linn, Elin (tror jag :S), Lucas, Kalle och Pelle (ibland =P) och typ as called "pluggade" och det gick ju überbra... men nu har jag iallafall börjat på steg 12! Jejj mee! :P <3

Sen hade vi spanska, ordtest. Jag tror det gick bra! Eller hoppas det iallafall!

Efter lunchen spelade vi fotboll, det gick kalasbra, jag passade till dom i andra laget... :S

På eftermiddags BGS:en fick jag tillbaka steg 10 i svenska! Svart pist- ! *stolt* Det var typ jag ocj Diana som fick det men hon fick - - ! Asså fatta! Jag var bättre än Diana! Det händer ju lixom inte! :P <33

Efter BGS:en satt jag och "pluggade" med Maja, Emma, Mercan, Emelie och Valle! Vi pratade om allt och alla! Det var najs! =D

Nu är jag hemma och ska snart dra och kolla på huset dit vi ska flytta. Det blir väl sådär. Men hoppas att vi träffar grannen då! :P xD <3

Kör en dagens!
... VILL HA: Vita shorts
... OUTFIT: Jeans! Hur fan överlevde jag? Ajja, t-shirt/tunika, steps
... FRISYR: Uppsatt och utsläppt
... LÅT: Kelly Clarkson, Don't let me stop you. För att jag kan typ hela första versen utantill!

... PLANER: Titta på hus...
... SAKNAD: En mobil osm funkar någorlunda...
... PERSON: Elin! <3333
... DUMMASTE: Jag, as usual...försökte passa men det gick inge bra... :p xD
... MISSLYCKANDE: - || -
... KÖP: Cola, klubbor y Zoom!
... GODIS: Zoom och lolipos!
... HUMÖR: Glad och flummig
... CITAT: " Det finns pedofiler, sen fins det pedoyoghurtar" Pelle Sabel
... ORD: Shuue
... ROLIGASTE: Allt! :P <3


det blev lite långt, menmen! That's me! :p <3


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback