GRÖNAN!

Hejhej bloggen!

Nu har jag precis kommit hem från O'Pizzicato!! Jag åt en halv barn-Calzone. Blev mätt! Haha! Idag i skolan har vi städat och kollat på fotboll, asnice... Efter skolan var vi på Grönan! Jag pallar inte skriva allt men bilderna får beskrivningar! Fattar ni??

 GIRL-POWER! ÄLSKAR ER FÖRALLTID BRUDAR!!! <33
 Såhär rädd var Elin när vi skulle åka Fritt Fall...
 ... och såhär rädd var Jessica när vi skulle åka Fritt Fall

Asså, jah har många fler men mamma ska ha datan nu, måste typ sova :S

Kramar, <33

Kommentarer
sagt av: ELIN

Jag var INTE rädd de var du som sa att vi skulle se rädda ut haha men de lyckades inte haha pussssssssssssss<33333333333

2009-06-11 @ 16:10:45
sagt av: Ellen

Haha, det var ju det som var meningen! xP Älskarej mest!<333

2009-06-11 @ 18:33:47
URL: http://musicisme.blogg.se/
sagt av: Joanna

e Elin o Jessica systrar?

2009-06-26 @ 13:38:50
URL: http://regiiinas.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback