Nu flyttar jag!

Ja, nu flyttar jag! För andra gången på ett år! Jag är verkligen en hejare på att flytta! Aja, men det var bara det jag skuelle säga och att det blir nog inte så mycket uppdatering idag! Men jag tänkte lite snabbt berätta om igår, idag och veckan som kommer!
IDAG: Vi flyttar, jag och Vilma ska åka till stan en snabbis och köpa nåt till Vilma och jag ska kanske köpa ny bikini!
IGÅR: Malvina (låtsatssyster), Agaton (låtsatsbror)och Karin (låtsatsmamma) kom hit. Vi körde övar med lite grejer till huset och sen på kvällen gick jag, Vilma och pappa på Långbro Värdshus! För er som har vart där men inte ätit Creme Brûlée skulle jag bara säga att ni ska göra det för den ÄGER!
NÄSTA VECKA:
Måndag: 6:an ska bada på Personnebadet, Pesonbadet (wb Lucas) eller Bajsbadet man får säga ved man vill!
Tisdag: Skolan ska titta på när 9:orna spelar fotbollsmatch mot lärarna, på kvällen GRÖNAN med Bea, Jessica, Linn, Elin och Mira!
Onsdag: Skolavslutning!!!

Aa, det var det! Nu måste jag äta frukost för om tjugo minuter ska vi åka och hämta flyttbilen!

Puss och kram, <33

Kommentarer
sagt av: diana

du får lägga upp bilder på ditt nya hus <3

p.s btw snygg bakgrund <333

2009-06-06 @ 10:49:36
URL: http://dindee.blogg.aw

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback