Skolavslutning!

Hejjsan, <3

Idah är det skolavslutning! Oh my god! Jah vet fortfarande inte vad jah ska ha på mejj! Vad ska jah göra! Jah får väl ragga upp min garderob och be på mina bara knän om att den kan ha något fint! Eller så får jah be mamma. Taha! Har juh kvar lite bilder från igår! Här får ni några till!

 Haha, jah älskar den här bilden! Jessica och Mira som är liiite trötta på att jah tar kort!
 I kön till Vilda Musen!

 El outfito!

 Lucas som ville bli fotad! Han säger precis ta med blixt

Jah har fler! Men de kommer kanske när jah kommer hem! Nu måste jah sminka mejj!

Kramar, <3

Kommentarer
sagt av: Bea

Hahahah, snygga bilder men snälla,kan du inte lägga in fler?! <333

2009-06-10 @ 16:09:22
URL: http://beatricenordmark.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback