Tessitess! <3

Hejhej bloggen!

Nu sitter jag och Tessitess, som driver www.abouttess.blogg.se, här! Hon typ rättar steg 15 (underbarn) och jag sitter brevid! Imorse var jag som sagt på Vårdcentralen! Det gick bra, det var tur att jagi nte är rädd för sprutor (thinking of Kelly xP)

När jag kom till skolan var jag med Jessica och Mira! Vi typ flummade och pluggade lite, xP

Jag har kommit på det hemska faktum att det är MIN SISTA TORSDAG NÅGONSIN I SEXAN! :''''''''''''''( Fy fan vad tragiskt asså, kommer sakna det sjukt mycket! Tack sexan! Du har vart bäst och jag kommer alltid komma ihåg dej! <33

Kramar, <33
E

Kommentarer
sagt av: diana

jaaaaa elr hur sista torsdag lixom <3 och imorgon är det sista fredagen =P

2009-06-04 @ 17:32:46
URL: http://dindee.blogg.se/
sagt av: Fanny

haha jag rev bort ditt plåster från vårdcentralen idag, du typ skrek ba AAJ ! haha känner mig jätteelak, förlåt Ellen bellen elskling <3



love u <333

2009-06-04 @ 21:07:56
URL: http://enlitenfanny.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback