Beatrice Nordmark, <3

Nu sittar jag här i skolan med Bea! Vi har precis haft NO, tråååk! Plus att min mage håller på att dö för att jag är sjukt hungrig!! Kunde det inte ha blivit något annat gott nu när jag är så hungrig!



Ojsan, glömde publicera det! x'D

Nu är jag fortfarande i skolan, måste göra svenska. Sen ska jag och min familj på pappas sida till Vaxholm och fira låtsatssyster som fyller år! Hihi, vet inte hur mycket menmen!

Idag hände inget särskil. Vi körde ägget på rasten och sen hade vi so resten typ!
Nu måste jag plugga! CU!<3

Kommentarer
sagt av: Dolly

nae men jag orkar aldrig sriva namn , blir så mkt skrivande

2009-05-08 @ 15:24:39
URL: http://dollychild.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback