DAGENS...

... VILL INTE HA: NO-prov
... OUTFIT: Svarta jeans/Jeansleggings, vit långt linne, grön t-shirt och steps
... FRISYR: Uppsatt
... LÅT: Kelly Clarkson, Don't let me stop you för att jag sjöng den jättefalskt hela dan :P

... PLANER: Suuuva!
... SAKNAD: Lovisa och Rebecca
... PERSON: Pappa och Axel
... DUMMASTE: Typ inge
... MISSLYCKANDE: När vi spelade fotboll och jag missade bollen och träffade pappas smalben istället... :S
... KÖP: Inge
... GODIS: Jordgubbspolkagris! Mumma!
... HUMÖR: Ont i benet och trött
... CITAT: "Jag sa så bara för att du skulle ringa upp!" Mira Spännargård
...
ORD: Näsborrsben
... ROLIGASTE: Imorse!

Kommentarer
sagt av: Linda

sv; jaa vi kommer det , menn messa mej när du får ditt brev , jag är inte hemma är man ska få dte men jag kmr ju få veta av min familj så messa när du vet

kram Linda <3

2009-05-21 @ 22:12:48
URL: http://ettplusettetre.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback