Dagens...

... VILL HA: Sol vafan! =D
... OUTFIT: Jeansleggings, min nya desperata tröja, steps
... FRISYR: Utsläppt och jävligt lockigt
... LÅT: Just dance, Lady Gaga, för att den spelades i pop-expressen!
... PLANER: Sova
... SAKNAD: Mira och coola gänget!x'D <333
... PERSON: Kelly och Hilda!
... DUMMASTE: När jag rev mig på näsan i extreme så att det började blöda och kelly som "tvingade" mig att gå i Sökhuset + Att jag skrek så mkt att min röst dog... :S
... MISSLYCKANDE: Att det regnade! Och att Kelly och Hilda skulle åka Insane tillsammans men någon tog Kellys plats! :P:P:P
... KÖP: Guldkort! Kycklingringar pommes cola, sockervadd cola, stånger(?)
... GODIS: Stånger
... HUMÖR: Glad men nu trött
... CITAT: "Men palla! Bög" Ellen Blanck
...
ORD: Guldkort!
... ROLIGASTE: Grönan!

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback