DAGENS....

... VILL HA: Guldkort!<3
... OUTFIT: Mjukisar, t-shirt, NY-tröja
... FRISYR: Uppsatt
... LÅT: Amy Diamond, What's in it for me för att den spelades hela tiden på träningen!

... PLANER: Förhandla med pappa
... SAKNAD: Fanny!<33
... PERSON: Flodin, Louise, Linn och Johannapanna!
... DUMMASTE: Mitt försök till en handvolt. Eller en "Ellen" som Flodin kallar det!
... MISSLYCKANDE: Jag när jag hoppade rakt in i plinten!
... KÖP: Nada, tror jag :S
... GODIS: Bravo bokstavs kex, taha inget godis I know
... HUMÖR: Gladglad!
... CITAT: "Har du köpt en bok om hur man misshandlar folk?" Linda Flodin
...
ORD: Ekologi, fyfan vad tråkigt
... ROLIGASTE: Träningen, fyfan vad vi garvade!

Kommentarer
sagt av: Linda

hahaha juste

har du köpt en bok om hur man misshandlar folk :P

jag höll fahn på att dööö:D

kram Linda <3

2009-05-21 @ 20:06:47
URL: http://ettplusettetre.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback