Fan Mira du ska dö för det här!

Det finns många olika sorters kärlek. Det finns syskonkärlek, kompiskärlek, familjekärlek och jag vet inte allt. Att vara kär är sjukt fantastiskt och de som inte har vart det är fullkommligt psykade eller bara olyckligt lottade. Man vill vara kär. Men inte i sin bästa kompis. Då kan man lika gärna vara utan.


Jag vet inte hur jag ska säga det här. Så det bästa blir väl att säga som det är. Jag vill säga till dej att jag gillar dej men ändå inte, för jag vill inte bryta våran vänskap. Vänskap är också kärlek. Starkare kärlek än någon annan. Jag vill inte säga till dej att jag gillar dej för att jag vill inte förlora dej. Som jag förlorade honom. Jag vill behålla dej i mitt hjärta, bland dom som jag älskar mest på jorden. Över allt annat. Det är fan det jag känner. Dina kramar är som vågor som tar tag och sveper med sej allt som kommer i din väg. Jag. Du kommer finnas i mitt hjärta varje sekund jag lever. En dag utan dig är som ett liv av frustration och längtan. En längtan efter en mjuk hand, en varm hand och att alltid vara efterlängtad.. Du känner mig och jag  fattar inte hur jag skulle kunna leva utan dej. Tur at du ändrade dej annars hade jag nog vart död nu. Du är den enda rätta och jag vill fanemej inta ha någon annan. Det är hemskt att det skulle bli så här. Jag är så fucking ledsen men jag kan inte hjälpa det för du är så jävla fin. Jag lever för dej. Utan dej är jag bara skinn och ben. Du sprang in i mitt. Gav mig en kram. Sprang därifrån, men med mitt hjärta. Jag lever inte utan dej. Om du lämnar mej dör jag för du har ju mitt hjärta! Jag vet, har inte kännt dig så länge. Även om det fan känns som det  men om man är oliycklig blir det väl länge. Olycklickt kär. Jag vet att jag inte kommer kunna få dej nån gång i mitt cp-liv för du är för bra för mig. Men jag hoppas, varje sekund jag är vaken går jag omkring och hoppas att du ska krama mig och hålla fast mig. Och varje sekund jag inte är vaken hoppas jag i mina drömmar att du ska sträcka ut din hand mot mig och be mej följa med dej och ta ditt hjärta. Då lever du för mig och jag för dig och lever för och med varandra för all evighet. Det är min högsta önskan. Kanske inte"perfect match"men"perfect moment"blir det iallafall för mig varje gång du ler mot mig eller bara tittar på mej.


Du kanske inte är perfekt men och? Det är inte jag heller.

Du kanske inte är varje kvinnas dröm. So what? Du är min dröm.

Du kanske har brister men det har alla.

Du kanske hatar mej, det spelar ingen roll för det är dig jag älskar mest.

Du kanske är bög men jag bryr mej fan inte. För du är min bög.


We had our fights

but I know we're tight

‘cuz in the night

You're my knigt

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback