Football is da shiiit!

Hejhej alla heta!

Förlåt för förldens sämsta uppdatering! Men gud så trött jag var igår!

Idag i skolan hade vi spanska och sen spelade vi fotboll resten av dagen! Hehe! jag gjorde nästan självmål! Och Mira missade målet hela tiden! Men Pelle var värst. Han gjorde självmål...

Här hemma har jag glott på dumburken! Mest Topmodel och Tyra Bank show, och nu kommer Hannah Montana! :P xD <3

DAGENS VILL HA: Tio spänn att ge till Jessica! :P
DAGENS OUTFIT: Jeans, Linne, Kofta, bla bla...
DAGENS FRISYR: Usläppt  och lite lockigt! =)
DAGENS LÅT: Hannah Montana - Make some noise

DAGENS PLANER: Matte... =(
DAGENS SAKNAD: Linn gmn! <3
DAGENS DUMMASTE: Pelle
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag på fotbollen
DAGENS DROG: Glass!
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS: Suura bilar!
DAGENS HUMÖR: Gladglad!
DAGENS CITAT: Jag tror jag är lite drogad...
DAGENS ROLIGASTE: Fotbollen! <3

P&K


Kommentarer
sagt av: mathilda

gillar du hannah montana/ miley cyrus? jag gillar henne/dom!

2009-05-06 @ 16:07:10
URL: http://dinthilda.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback