Godmorgon!

Ni vet inte hur sjukt illa jag mådde inatt! Jag har mått så illa en gång förut och det var på mitt landställe med Mira jag trodde verkligen att jag skulle spy! Jag var asnära att spy inatt men jag somnade istället :P Plus att jag öppnade min dörr på min tå så att det började blöda! Usch, hemska natt kom aldrig mer tillbaka!

Idag ska jag vara i skolan och plugga som fan om jag kan... Måset jobba spanska! Får sitta med Bea <33 och Lucas <3 värsta Einsteinsen. Och efter skolan ska jag... plugga. Najs, huh? Sen när jag känner att jag har jobbat bra ska jag spela Wii! Någon som vill vara med!? Tihi!<33

En låt som jag älskar över allt! Okej inte så mycket...

Kelly Clarkson - My life would suck without you

Nu vill jag äta frukost!


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback