Hatar dig fucking mobil, vad fan vill du mej???

OBS! Långt inlägg!!!

Asså, jag vill ha tillbaka min gamla mobil för på den nya kan jag typ inte läsa sms! Det går ju för fan inte att bläddra neråt!

Idag har jag vart på ''namngivnigscermoni'' till min mammas kusins barn! Eller min syssling kan man också säga! Det är like kul för jag har två kusiner och asmånga sysslingar! Min farmor hade 8 syskon you know... :P x'D

Jag måste verkligen rensa mitt rum! Okej, mitt mål den här veckan är att ha storstädning i mitt rum, skriva klart svenska berättelsen, byta header och ladda in MINST fem bilder den här veckan! Hihi! Are you with me?? Let's go then jaoo! =)

Ett par sånger som betyder!

 
Asså jag älskar den här låten sjuukt mycket! Den betyder asmycket! Det är min och Bea älsklings låt!<33


Den här är bara fööör fin! Saknar dej Håkan!<33


Ni vet vilka ni är!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
En av mina favorit låtar!


Den  här betyder mer än någon kan förstå!<3

Nu måste jag blogga på andra! Tack så mycket för alla kommentarer! Det är liksom det som pushar en till att fortsätta skriva! <33


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback