Hemstudiedag!

Godmorgon bloggen!

Nu är jag hemma och mamma har precis väckt mig! Jag tänkte att jag skulle kunna få sova lite längre i alla fall men nehej! Idag har vi hemstidiedag! För er som inte går i KS ska jag förklara. Det är en dag nästan som en studiedag fast man får en uppgift man ska göra hemma. Vi har haft tre eller fyra stycken om man räknar med den idag. Den första skulle vi diska. Den andra skulle vi typ skriva om Big Bang eller nåt och idag ska vi städa badrummet och våra egna rum. Det tyckte mamma var jättebra.

Så nu ska jag börja städa om jag ska hinna innan Mira kommer! Då drar vi ut på stan och köper till Elin! Hon har tjejmiddag ikväll! Älskar dej Elin!

Kramar, <33

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback