Hittat kameran!

OBS! Långt inlägg!

Taha, jag hittade min kamera! I pappas bil! Who's the best! Ellen of course! Nu blir det bilder! (a)

Aja, idag har jag, Axel och Olle vart ute och gått. Först var vi i någon park och sen gick vi och åt glass! Sen gick vi till Björns trädgård och tittade på några som åkte skateboard! Men nu ska jag ladda in lite bilder! Här kommer dom!

Världens finaste bild! Och världens snyggaste outfit! Kalas!


Låtsatsbror!


Jag, på en vädigt mörk bild! Bjuder!


Åh, gud så fin jag är på den här bilden! Utan smink också! Bjuder verkligen!

 Okej, fråga mig INTE vad jag gör på den här bilden för det vet jag inte! Shit vad jag bjuder!!


Mitt godis på väg hem från fjällen! Var jag tvungen att lägga ut den! Nu vill jag ju ha godis!


Såg renar på vägen! Var där men kameran!


Jag som... ehh... ja!


Nu har jag inga fler! Eller men dom såg sjuka ut! nu ska ni få dagens också!

... VILL HA: Sommarlov!
... FRISYR: Uppsatt
... LÅT: Amanda Jensen, For the sun akustisk
 
... PLANER: Äta, dejta datorn!
... SAKNAD: Momma!
... PERSON: Olle och Axel
... DUMMASTE: Imorse när jag skulle ta upp min kudd från golvet men den fastnade i sägen. Okej, ingen fattar...
... MISSLYCKANDE: När jag skulle snurra på "svampen" men jag tappade taget!
... KÖP: Glass, men Olle köpte åt mig!
... GODIS: Glass!
... HUMÖR: Glad!
... CITAT: "Du måste ju ha hjälm när du är ute och går!" Olle Castelius

Kommentarer
sagt av: Jacqueline

Thahah x) min humor , snuura på svampen :P Hahahahahahah <33

2009-05-24 @ 19:46:17
URL: http://jacquie.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback