Home!

Hejhej bloggen!

Först vill jag säga

Grattis Elin Jogholt! Jag älskar dej!<33333

Idag har jag shoppat som aldrig förr!
•Först åkte jag hem och gjorde apgod läsk av saft och vatten! En med päron och lime smak och en med skogsbärssmak! Sen kom mamma och "hämtade" mig!
•Först gick vi på H&M. Jag köpte inget men jag hittade världens snyggaste tröja som ska bli min!
•Sen gick vi på ginatricot och där köpte jag många grejer! Jag  köpte två jeans leggings, ett par vita och ett par ljusblåa. Sen köpte jag typ minimini strupor, en klänning och en desperat tröja.
•Efter det gick vi på MTWTFSS Weekday och där köpte jag två par jeans! Ett par mörkblåa och ett par svarta!
•Sen åkte vi tub till skanstull och där gick vi på Åhléns. Där köpte jag inget men jag letade efter en bolero. Jag hittade en som kostade typ 650:- Ofta jag tänker betala det lixom...
•Sen gick vi hem till morsan igen och käkade och sen "tränade" jag med Olle och Anders fast jag skrattade mest! :P

Nu ska jag plugga matte!!

Love, Ellen

Kommentarer
sagt av: dianaa

Sv; mm, det är skitlätt man behöver bara ändra en sak i kodmallen, men kan inte vi göra det i skolan? det blir lättare än att förklara =)

2009-05-19 @ 16:44:27
URL: http://dindee.blogg.se/
sagt av: Elin

Ellen tack snälla du anar inte hur mkt du betyder för mig jag älskar dig från hela mitt hjärta, du tar en stor del i mitt hjärta cohd e ska du veta massa pussar o kram din elin.

2009-05-19 @ 21:29:05
sagt av: Ellen

höppsan hela bilden kom inte med!!<3

2009-05-19 @ 21:49:43
URL: http://musicisme.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback