Idag!

Hejhej bloggen!

Idag har jag haft kameran iskolan så jag har tagit vääääldigt många bilder! Därför tänkte jag bara skriva om spanskan. Vi skulle spela upp våra rollspel och sen skulle Frida, läraren, ställa frågor. När Hampus och Reedwan (stavning?) har pratat i ett år frågade Frida, Vad drack dom? Hampus hade druckit typ vin från 1800-talet eller något (men han sa det på spanska så typ ingen fatta:P).
Frida: Kalle, vad drack dom?
Kalle: *tänker* Mjölk!
Taha! Sen var det någon som sa att det kostade 4 euro.
Frida: Kevin, hur mycket kostade det!
Kevin: 140 kronor!
Gud det var roligt! Men nu ska jag ladda upp bilder, men jag publicerar det här inlägget först för det kommer ta lite tid att ladda upp alla bilder!

Kramar, <33

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback