Jag blir så glad av kommentarer!<33

Tihi! Tack så mycket för alla kommentarer!<33 Ni betyder!

Idag har jag typ inte gjort något särskilt! Vi har vart på vårfest på AF och efter det käkade vi kebab och gick lite på stan. Vill kollade in Åhlens som måste vara störst vid Skanstull! Den är asbig! Jag köpte plåster (Vad? Jag hade skavsår!) och kortkortstrumpor! Hihi, och jag hittade en 50 lapp i min ficka!

Nu ska jag kolla lite bloggar, plugga svenska och kanske göra en ny header! Det är askul, men jag är inte så duktig. Men Paint är inte så bra (bortförklaring)... :P

Bjuder på lite egopics!

Oj titta! Gjorde visst en hader till! You like it huh?

Asså, jag var tvungen att täcka över munnen för det såg typ ut som att jag hade svalt en fluga!:P

 Hihi!! I look like I have got a lot of fun!

Jah, nu har jag inga fler! Eller jo det har jag men jag pallar inte ladda upp dom!

Yours, <3


Kommentarer
sagt av: Kelly

Den där header blev fett snygg också!<3

kramar / Kelly

2009-05-09 @ 15:02:39
URL: http://kellyyh.blogg.se/
sagt av: Jacqueline

Headern var jätte fiin ! Den borde du andvända :D

2009-05-09 @ 16:25:06
sagt av: Caroline

Svar: Haha kan man INTE älska honom? Han är ju så jävla skööön! :P

2009-05-09 @ 17:42:57
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback