KELLYHILDAGRÖNANGULDKORTINSANEEXTREMETILT!

Heej bloggen!

Idag var jag, Kelly och Hilda på Grönan! Det var asnice! Först köpte jag och Kelly Guldkort (!)och sen åkte vi Popexpressen, Lustigahuset, Insane, Tilt, Extreme, JetLine, Vilda musen, Fritt fall och Flygande mattan! Asså, det var säkert något mer men det kommer jag inte ihåg! :P :S Men min röst kommer vara paj som fan imorrn! Skrek slut på den! Jag menar det! Taha, när vi hade åkt Insane sa jag:
Fett kul det var hörde du hur jag skrek?
Kelly: Aa! Tittade du hela tiden?
Jag: Öhh... ja?
Kelly: Va gjorde du? Jag blundade hela vägen!
x'D
Jag och Kelly gick Spökhuset; kom ut gråtande! Fan Kelly vill aldrig se dig igen.... :P <3333
När vi åkte Extreme tappade Hilda sitt diadem! =P

Nu orkar jag iinte sriva mer! Bilder kommer när Kelly har lagt ut dom på sin blogg! =)

//E


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback