Linn, Mira och Elin!<333

Nu är jag här iskolan med Linn, Mira och Elin men mest Linn!<3 Hon kom hem från Rhodos igår! Nu är hon här!<333 Hon skriver på steg 10 som jag också ska göra strax men först ska jag blogga lite!

På morgonen var jag, Mira och Linn på svenska WS. Mira redovisade 9, jag fick respons på 10 (igen)och Linn gjorde engelska!:P Nu skriver Tess som driver www.abouttess.blogg.se *BESÖK! haha nej! forsätt läsa ellns sexxxiiiiga bloooggg. Snart ska jag gå och ha pp i matte steg 10 så pussochkram It's about Tess.

Nu är det Ellen! Asssåå snälla mobba mig inte bara för att Tess är Einsteins syster...

Nu ska jag plugga!

Kommentarer
sagt av: Tess

jag einstiens syster? det var nått nytt ;)

2009-05-13 @ 21:36:11
URL: http://abouttess.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback