MiraochEllen.blogg.se

Hejhej bloggen!

Nu är gamla bloggen nerlagd. Den är fortfarande kvar, jag har inte tagit bort den men kommer göra det om några minuter! Vi slutade på 360 inlägg och 6 unika besökare.

Men nog om den!

Idag var jag i skolan och jag har bett Bea göra en ny design till mig! Den ska vara vit, grå och svart. Kanske lite tråkigt men hon kommer göra den rolig! För jag älskar henne! =D <3 Sen hade vi klassfest i hokeyrummet! :P Det var najs och jag Jessica hun flummade som om vi aldrig hade gjort något annat! Jag lade mig på golvet två gånger! Och sen blåste jag lite bubblor som spräcktes i mitt fejs!! :P x'D

Nu har jag blandat liten läst i "min" Soda Stream och sen drar jag och mamma ut på stan!

Cya

E

Kommentarer
sagt av: diana

neeeeeeeeeeeeeeej har ni tagit bort den =(

2009-05-18 @ 15:45:14
URL: http://dindee.blogg.se/
sagt av: Bea

Men Ellen, nu har du ju fixat en sån fin header själv så jah kanske inte behöver hjälpa till:) Eller om du vill så kan jah göra det men jag tycker att di blogg är fin som den är! xD

Älskar dig,<333

2009-05-18 @ 20:02:58
URL: http://beatricenordmark.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback