På landet!

Hej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering och tack så mycket alla läsare för kommentarerna! Fortsätt så!<33

Igår: Jag vaknade och var i stan med mamma. Köpte lite saker på ginatricot och sen gick vi hem igen. Vi hade bråttom till Sofia för vi skulle fira henne en vecka i förväg... Varför vet jag inte menmen! Hos Hänningers så spelade vi King! Me gusta!<3=) Jag var ''kung'' nästan hela tiden!

Efter det var vi på 18 års kalas hos Olles, systers barn. Det var fett kul vi typ slappade och hitta en Rubriks kub fast med bara fyra rutor på varje sida! Den var assvår! Btw, Diana jag har hittat bruksanvisningen till den vanliga kuben! På måndag, då jävlar!

Idag har vi vart här på landet och hoppat studsmatta, och nördat vår hobby; att bråka. Det är ungefär det vi kan i den här familjen. Aja, på studsmattan lekte vi en lek. Den har inget namn men den som börjar ska göra nåt som att t.ex joppa på rumpan. Den efter ska först hoppa på rumpan och sen typ hoppa på knäna eller nåt annat. Den tredje ska hoppa på rumpan, hoppa på knäna och sen nåt annat o.s.v. jag och Vilma var alltid i final!

Sen hbar vi vart och köpt glass! Jag valde Magnum Temptation(?). Den var sjuuukt god! Jag tog den med caramel smak, men nästa gång ska jag nog testa den med choklad istället!

Nu har mamma bakat rabarber paj!

Måsta gå, love


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du sötnos?
Ska jag komma ihåg dej?

MSN/E-postadress: (visas bara för mig)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad har du att säga?

Trackback